Hogyan építs egy erős, energikus weboldalt?
Erről szólt múlt hét csütörtökön Brand Styling Workshopunk amivel ezúttal a weboldal tervezőknek igyekeztünk hasznos tanácsokat adni.
A honlap vitathatatlanul a legfontosabb kommunikációs eszköz arra, hogy a közönség előtt pozicionáld a márkádat! Megvan az ereje ahhoz, hogy megmutasd a klienseidnek, hol helyezkedsz el a piacon.
Első és legfontosabb, hogy a weboldal tervezésénél gondolkodj a kliensed fejével. Fontos ráébresztened a közönséged, hogy amit te kínálsz arra szükségük van, vagy fordított esetben éppen kitalálnod, hogy mire van szükségük, és hogy mivel tudod őket végleg meggyőzni arról, hogy téged válasszanak.
Fogalmazd meg, saját magad számára, hogy mit szeretnél, hogy érezzenek amikor találkoznak a weboldaladdal. Definiáld, hogy mit szeretnél elérni a weboldaladdal! Hogyan tudják majd használni az oldaladat… Miben változik meg az ő életük az oldalad segítségével…
Fontos tisztában lenned azzal, hogy milyen weboldal típusok vannak és mi az a típus, amire Neked szükséged lehet. A weboldalon tiszta, egyértelmű üzenetekkel célszerű kommunikálni. Demonstráld az értékeidet, amit képviselsz. Az egyértelmű struktúra és felépítés a működést is átláthatóvá teszi, ennek egy jó módja a látványos, minőségi és érdeklődést felkeltő képek használata, ami ma már alapvető követelmény. Ha sikerül érzelmeket kiváltanod, még egy lépéssel közelebb vagy a vevődhöz, ehhez például nagyon fontos a színhasználat. A végső cél pedig a cselekvésre való felhívás! (Call to action).
Szolgáljon több célt az oldal, ha már energiát, időt, pénzt fektetsz bele (pl.: kapcsolatépítés, kontaktlista bővítése).
Itt folytatjuk ősszel. A Brand Styling – Színek Pszichológiája workshopon beszélgetünk majd arról, hogy hozzád és a márkádhoz speciálisan milyen színek illenek és azok milyen jelentést hordoznak magukban!
Kövesd Facebook oldalunkat! Ne maradj le a következő workshopunkról sem!